Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
Nasze atuty:
- Jesteśmy hotelem położonym wprawdzie blisko centrum miasta, ale otoczenie rzek, fosy i drogi powoduje, że są u nas wyłącznie Ci, których celem jest wypoczynek w Hotelu.
- Lidzbark Warmiński jest otoczony lasami, a niecałe 100 m od Hotelu jest wejście do cichego, pełnego zieleni Rezerwatu Doliny rzeki Symsarny, gdzie można skorzystać nie tylko ze zdrowotnych spacerów, ale również z ćwiczeń na ścieżce kinetycznej
- Posiłki przygotowujemy ze świeżych, wysokiej jakości produktów. Znaczna część z nich pochodzi od lokalnych wytwórców i dostawców. Nie korzystamy z cateringu zewnętrznego.
Jak dbamy o bezpieczeństwo?
- Ze względu na wprowadzone ograniczenia, przygotowaliśmy procedury, które pozwolą na zachowanie bezpieczeństwa naszych Gości i Pracowników. Mogą one ulec zmianie na skutek zmian rozporządzeń Prezesa Rady Ministrów.
- W miejscach publicznych Hotelu obowiązuje nakaz noszenia maseczek.
- Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).
- Personel używa maseczek
- Na terenie Hotelu dezynfekujemy i będziemy dezynfekować ogólnodostępne urządzenia i meble: klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, telefony, armatura łazienkowa, meble w lobby, wózki recepcyjne.
- W Recepcji, w toaletach, w Restauracji, w Recepcji SPA są do dyspozycji płyny dezynfekcyjne dla Gości.
- Ograniczamy obrót gotówkowy, dlatego też prosimy o dokonywanie płatności kartami płatniczymi lub telefonem.
- Ograniczymy konieczność osobistej obecności w Recepcji (większość spraw będzie można załatwić telefonicznie)
- Wprowadzamy zakaz przebywania w pokojach osób nie zakwaterowanych.
Działanie Restauracji i Lobby Baru zostało dostosowane do zaleceń określonych przez GIS i MZ :
- Obowiązkowa będzie dezynfekcja rąk przed wejściem na salę restauracyjną
- Gości zajmujących miejsca siedzące lub w trakcie konsumpcji nie obowiązuje nakaz noszenia maseczek
- Obsługa Restauracji będzie zabezpieczona w środki ochrony osobistej (maseczki)
- Stolik, zaraz po zakończeniu usługi, będzie dezynfekowany
- Sale restauracyjne są regularnie wietrzone
- Posiłki w kuchni są przygotowywane z zachowaniem reżimu sanitarnego.
- W kuchni przebywa jedynie personel wykonujący swoje zawodowe obowiązki (kucharze, pomoce kuchenne)
- Pokój (powierzchnie w pokoju, łazience) będzie dezynfekowany przed przyjazdem Gości.
- Pokój będzie sprzątany podczas pobytu wyłącznie na wyraźne życzenie Gości (prosimy o zgłoszenie sprzątania dziennego w godz. 8:00-10:00; pokoje będą sprzątane w godz. 12:00-16:00 w kolejności zgłoszeń), co się wiąże z brakiem zmiany pościeli oraz nie wymienianiem ręczników. Pościel i ręczniki wymieniane będą automatycznie po 4 dobie pobytu.
- W pokoju, ze względu na trudności w dezynfekowaniu, niedostępne będą: materiały pismiennicze (ołówek, papier, koperty), teczki ofertowe, menu restauracyjne,menu SPA, łyżka do butów, szczotka do ubrań. Wszystkie te artykuły, dostępne są, w razie potrzeby, w Recepcji. Czepki orazmateriały higieniczne i igielniky w jednrazaowych opakowaniach prosimy zabrać ze sobą przy wyjeździe.
- Pokój po wyjeździe Gości będzie sprzątany i dezynfekowany w następujący sposób: Rutynowe sprzątnięcie pokoju
W SPA Św. Katarzyny wykonujemy wszystkie zabiegi kosmetyczne na ciało, masaże, rytuały.
- Prosimy o wcześniejsze umawianie wizyt, poprzez Recepcję SPA
- Na zabiegi prosimy przybywać punktualnie.
- Przed wejściem do strefy SPA obowiązuje dezynfekcja rąk.
Będziemy Państwa na bieżąco informować o naszych działaniach. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i propozycjami pakietów pobytowych.
Drogi Gościu,
Jeżeli przed przyjazdem wystąpią u Ciebie objawy grypowe lub grypopodobne, stracisz węch i/lub smak; jesteś na kwarantannie lub osoba, z którą mieszkasz jest poddana izolacji; , mieszkasz lub miałeś kontakt z osobą zakażoną/podejrzaną o zakażenie, prosimy, z r e z y g n u j z p r z y j a z d u! Twoja rezerwacja zostanie przesunięta na dogodny termin lub otrzymasz voucher /o wartości Twojej rezerwacji/ do wykorzystania.