Hotel Krasicki
arrival
12
Jul 2020
departure
13
Jul 2020
Buy voucher
Hotel Krasicki
Dlaczego wybierzesz Hotel Krasicki na Warmii i Mazurach?
  1. Your host for ages
  2. Hotel
  3. Events
  4. Dlaczego wybierzesz Hotel Krasicki na Warmii i Mazurach?

Dlaczego wybierzesz Hotel Krasicki na Warmii i Mazurach?

30.06.2020

Hotel Krasicki położony jest w centrum Lidzbarka Warmińskiego, miasta od wieków określanego Perłą Warmii. Gdzie ten Lidzbark? Gdzie ta Warmia? To jakaś prowincja! Dokładnie! I to jest słowo klucz. Nasze prowincjonalne miasto i powiat jest, do tej pory, jednym z nielicznych obszarów wolnych od koronawirusa (brak zachorowań, a nawet podejrzeń!). Kiedy inne miejsca na mapie Polski i Świata paraliżuje paniczny strach, z powodu rosnącej krzywej zachorowań, nasze prowincjonalne miasteczko cieszy się czystym i bezpiecznym powietrzem.

Taka sytuacja pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość i działać. Jeżeli jeszcze zastanawiacie się, dlaczego akurat Hotel Krasicki może stać się miejscem odpowiednim na wypoczynek, oto kilka dodatkowych argumentów:

  • ·         Jesteśmy hotelem położonym wprawdzie blisko centrum miasta, ale otoczenie rzek, fosy i drogi powoduje, że są u nas wyłącznie Ci, których celem był wypoczynek w Hotelu.
  • ·         Dysponujemy rowerami, które umożliwiają bezpieczne wycieczki niezatłoczonymi, malowniczo położonymi trasami rowerowymi (a tych jest naprawdę dużo!)
  • ·         Położenie bezpośrednio nad spławną rzeką Łyną pozwala na spływy kajakowe, w kameralnym gronie.
  • ·         Lidzbark Warmiński jest otoczony lasami, a niecałe 100 m od Hotelu jest wejście do cichego, pełnego zieleni Rezerwatu Doliny rzeki Symsarny, gdzie można skorzystać nie tylko ze zdrowotnych spacerów, ale również z ćwiczeń na ścieżce kinetycznej
  • ·         Posiłki przygotowujemy ze świeżych, wysokiej jakości produktów. Znaczna część z nich pochodzi od lokalnych wytwórców i dostawców. Nie korzystamy z cateringu zewnętrznego.

Jak dbamy o bezpieczeństwo?

Ze względu na wprowadzone ograniczenia, przygotowaliśmy procedury, które pozwolą na zachowanie bezpieczeństwa naszych Gośc i i Pracowników. Mogą one ulec zmianie po wprowadzeniu kolejnych etapów odmrażania gospodarki lub na skutek zmiany rozporządzeń Prezesa Rady Ministrów. 

      Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).

  • Personel używa maseczek lub przyłbic i rękawiczek.
  • Nie dotykamy i nie dostarczymy do pokoju bagaży.
  • Na terenie Hotelu dezynfekujemy  i będziemy dezynfekować ogólnodostępne urządzenia  i meble: klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, telefony, armatura łazienkowa, meble w lobby, wózki recepcyjne, karty klucze.
  • W Recepcji, w toaletach, w Restauracji, w Recepcji SPA są do dyspozycji płyny dezynfekcyjne dla Gości.
  • Ograniczamy obrót gotówkowy, dlatego też  prosimy o dokonywanie płatności kartami płatniczymi lub telefonem.
  • Ograniczymy konieczność osobistej obecności w Recepcji (większość spraw będzie można załatwić telefonicznie)
  • Wprowadzamy bezwzględny zakaz przebywania w Hotelu (w szczególności w pokojach) osób nie zakwaterowanych.
  • Działanie Restauracji i Lobby Baru zostało dostosowane do zaleceń określonych przez GIS i MZ :

- Odległość między stolikami w Restauracji i Lobby Barze będzie wynosiła 2 m

- Obowiązkowa będzie dezynfekcja rąk przed wejściem na salę restauracyjną

- Goście będą odprowadzani do konkretnego stolika

-  Gości zajmujących miejsca siedzące lub w trakcie konsumpcji nie obowiązuje nakaz noszenia maseczek i rękawiczek

- Obsługa Restauracji będzie zabezpieczona w środki ochrony osobistej (maseczki lub przyłbice, rękawiczki)

- Stolik będzie nakrywany w momencie zajecia go przez Gości

- Na stole nie będzie cukiernicy, przyprawników, serwetników i elementów ozdobnych (cukier i przyprawy będą podawane na żyzenie)

- Przy jednym stole może przebywać rodzina lub osoby zamieszkujące wspólnie. W innym wypadku Goście powinni zajmowac dwa osobne stoliki

- Zamówienia będą przynoszone na tacach, po czym tace bedą myte i dezynfekowane

- Posiłki w formie bufetów ( śniadania, obiadokolacje, niedzielne obiady) wystawione będą w sali/restauracji natomiast podawane i nakładane na talerze będą przez obsługę kelnerską/kucharską

-  Stolik, zaraz po zakończeniu usługi, będzie dezynfekowany

-  Sale restauracyjne są regularnie wietrzone

  • Posiłki w kuchni są przygotowywane z zachowaniem reżimu sanitarnego.

-  Personel używa maseczek lub przyłbic i rękwiczek

-  W kuchni przebywa jedynie personel wykonujący swoje zawodowe obowiązki (kucharze, pomoce kuchenne)

-  Nie korzystamy z cateringu zewnętrznego, a wszystkie posiłki są przygotowywane ze świeżych produktów, bezpośrednio przed podaniem.

  • Zintensyfikujemy częstotliwość wymiany powietrza w Hotelu (poprzez częstsze wietrzenie pokojów i pomieszczeń ogólnodostępnych)
  • Pokój (powierzchnie w pokoju, łazience) będzie dezynfekowany przed przyjazdem Gości.
  • Pokój będzie sprzątany podczas pobytu wyłącznie na wyraźne życzenie Gości (prosimy o zgłoszenie sprzątania na minimum 3 godziny wcześniej w recepcji), co się wiąże z brakiem zmiany pościeli oraz nie wymienianiem ręczników. Pościel i ręczniki wymieniane będą automatycznie po 4 dobie pobytu.
  • Potrzeby zgłaszane przez gościa Recepcji, np. Dodatkowa poduszka, ręczniki, szlafrok, łyżka do butów, powinny być przekazywane bezkontaktowo i bezdotykowo.
  • W łazienkach pokojowych obowiązuje zakaz używania suszarek hotelowych.
  • W pokoju, ze względu na trudności w dezynfekowaniu,  niedostępne będą: materiały pismiennicze (ołówek, papier, koperty), teczki ofertowe, menu restauracyjne,menu SPA, łyżka do butów, szczotka do ubrań, narzuty na łózkach.  Wszystkie te artykuły, poza narzutami, dostępne są, w razie potrzeby, w Recepcji. Czepki orazmateriały higieniczne i igielniky w jednrazaowych opakowaniach prosimy zabrać ze sobą przy wyjeździe.
  • Pokój po wyjeździe Gości będzie sprzątany i dezynfekowany w następujący sposób:

-  Rutynowe sprzątnięcie pokoju

-  Dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych ( w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki

-  Wzmocnienie działania wentylacji

Pokój zostanie przekazany do ponownego zakwaterowania po upływie minimum 24 godz.

  • Od 6 czerwca Strefa SPA i Wellness (zabiegi kosmetyczne, zabiegi na ciało, masaże, basen, kompleks saun, jacuzzi, salka fitness) są dostępne zgodnie z zaleceniami GIS.
  • Prosimy o wcześniejsze umawianie zabiegów.
  • Na zabiegi prosimy przybywać punktualnie.
  • Przed wejściem do strefy SPA obowiązuje dezynfekcja rąk.

Będziemy Państwa na bieżąco informować o naszych działaniach. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i propozycjami pakietów pobytowych.

Drogi Gościu,

Jeżeli przed przyjazdem wystąpią u Ciebie objawy grypowe lub grypopodobne, stracisz węch i/lub smak; jesteś na kwarantannie lub osoba, z którą mieszkasz jest poddana izolacji; , mieszkasz lub miałeś kontakt z osobą zakażoną/podejrzaną o zakażenie, prosimy, z r e z y g n u j   z   p r z y j a z d u! Twoja rezerwacja zostanie przesunięta na dogodny termin lub otrzymasz voucher /o wartości Twojej rezerwacji/ do wykorzystania.

See on the map
Newsletter
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close