Hotel Krasicki
przyjazd
24
kwi 2024
wyjazd
25
kwi 2024
Kup voucher
Hotel Krasicki
Dlaczego wybierzesz Hotel Krasicki na Warmii i Mazurach?
  1. Gości od wieków
  2. Hotel
  3. Wydarzenia
  4. Dlaczego wybierzesz Hotel Krasicki na Warmii i Mazurach?

Dlaczego wybierzesz Hotel Krasicki na Warmii i Mazurach?

30.06.2020

Hotel Krasicki położony jest w centrum Lidzbarka Warmińskiego, miasta od wieków określanego Perłą Warmii. Gdzie ten Lidzbark? Gdzie ta Warmia? To jakaś prowincja! Dokładnie! I to jest słowo klucz. 

Taka sytuacja pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość i działać. Jeżeli jeszcze zastanawiacie się, dlaczego akurat Hotel Krasicki może stać się miejscem odpowiednim na wypoczynek, oto kilka dodatkowych argumentów:

  • ·         Jesteśmy hotelem położonym wprawdzie blisko centrum miasta, ale otoczenie rzek, fosy i drogi powoduje, że są u nas wyłącznie Ci, których celem był wypoczynek w Hotelu.
  • ·         Dysponujemy rowerami, które umożliwiają bezpieczne wycieczki niezatłoczonymi, malowniczo położonymi trasami rowerowymi (a tych jest naprawdę dużo!)
  • ·         Położenie bezpośrednio nad spławną rzeką Łyną pozwala na spływy kajakowe, w kameralnym gronie.
  • ·         Lidzbark Warmiński jest otoczony lasami, a niecałe 100 m od Hotelu jest wejście do cichego, pełnego zieleni Rezerwatu Doliny rzeki Symsarny, gdzie można skorzystać nie tylko ze zdrowotnych spacerów, ale również z ćwiczeń na ścieżce kinetycznej
  • ·         Posiłki przygotowujemy ze świeżych, wysokiej jakości produktów. Znaczna część z nich pochodzi od lokalnych wytwórców i dostawców. Nie korzystamy z cateringu zewnętrznego.

Jak dbamy o bezpieczeństwo?

Ze względu na wprowadzone ograniczenia, przygotowaliśmy procedury, które pozwolą na zachowanie bezpieczeństwa naszych Gośc i i Pracowników. Mogą one ulec zmianie po wprowadzeniu kolejnych etapów odmrażania gospodarki lub na skutek zmiany rozporządzeń Prezesa Rady Ministrów. 

      Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).

  • Personel używa maseczek lub przyłbic i rękawiczek.
  • Nie dotykamy i nie dostarczymy do pokoju bagaży.
  • Na terenie Hotelu dezynfekujemy  i będziemy dezynfekować ogólnodostępne urządzenia  i meble: klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, telefony, armatura łazienkowa, meble w lobby, wózki recepcyjne, karty klucze.
  • W Recepcji, w toaletach, w Restauracji, w Recepcji SPA są do dyspozycji płyny dezynfekcyjne dla Gości.
  • Ograniczamy obrót gotówkowy, dlatego też  prosimy o dokonywanie płatności kartami płatniczymi lub telefonem.
  • Ograniczymy konieczność osobistej obecności w Recepcji (większość spraw będzie można załatwić telefonicznie)
  • Wprowadzamy bezwzględny zakaz przebywania w Hotelu (w szczególności w pokojach) osób nie zakwaterowanych.
  • Działanie Restauracji i Lobby Baru zostało dostosowane do zaleceń określonych przez GIS i MZ :

- Odległość między stolikami w Restauracji i Lobby Barze będzie wynosiła 2 m

- Obowiązkowa będzie dezynfekcja rąk przed wejściem na salę restauracyjną

- Goście będą odprowadzani do konkretnego stolika

-  Gości zajmujących miejsca siedzące lub w trakcie konsumpcji nie obowiązuje nakaz noszenia maseczek i rękawiczek

- Obsługa Restauracji będzie zabezpieczona w środki ochrony osobistej (maseczki lub przyłbice, rękawiczki)

- Stolik będzie nakrywany w momencie zajecia go przez Gości

- Na stole nie będzie cukiernicy, przyprawników, serwetników i elementów ozdobnych (cukier i przyprawy będą podawane na żyzenie)

- Przy jednym stole może przebywać rodzina lub osoby zamieszkujące wspólnie. W innym wypadku Goście powinni zajmowac dwa osobne stoliki

- Zamówienia będą przynoszone na tacach, po czym tace bedą myte i dezynfekowane

- Posiłki w formie bufetów ( śniadania, obiadokolacje, niedzielne obiady) wystawione będą w sali/restauracji natomiast podawane i nakładane na talerze będą przez obsługę kelnerską/kucharską

-  Stolik, zaraz po zakończeniu usługi, będzie dezynfekowany

-  Sale restauracyjne są regularnie wietrzone

  • Posiłki w kuchni są przygotowywane z zachowaniem reżimu sanitarnego.

-  Personel używa maseczek lub przyłbic i rękwiczek

-  W kuchni przebywa jedynie personel wykonujący swoje zawodowe obowiązki (kucharze, pomoce kuchenne)

-  Nie korzystamy z cateringu zewnętrznego, a wszystkie posiłki są przygotowywane ze świeżych produktów, bezpośrednio przed podaniem.

  • Zintensyfikujemy częstotliwość wymiany powietrza w Hotelu (poprzez częstsze wietrzenie pokojów i pomieszczeń ogólnodostępnych)
  • Pokój (powierzchnie w pokoju, łazience) będzie dezynfekowany przed przyjazdem Gości.
  • Pokój będzie sprzątany podczas pobytu wyłącznie na wyraźne życzenie Gości (prosimy o zgłoszenie sprzątania na minimum 3 godziny wcześniej w recepcji), co się wiąże z brakiem zmiany pościeli oraz nie wymienianiem ręczników. Pościel i ręczniki wymieniane będą automatycznie po 4 dobie pobytu.
  • Potrzeby zgłaszane przez gościa Recepcji, np. Dodatkowa poduszka, ręczniki, szlafrok, łyżka do butów, powinny być przekazywane bezkontaktowo i bezdotykowo.
  • W łazienkach pokojowych obowiązuje zakaz używania suszarek hotelowych.
  • W pokoju, ze względu na trudności w dezynfekowaniu,  niedostępne będą: materiały pismiennicze (ołówek, papier, koperty), teczki ofertowe, menu restauracyjne,menu SPA, łyżka do butów, szczotka do ubrań, narzuty na łózkach.  Wszystkie te artykuły, poza narzutami, dostępne są, w razie potrzeby, w Recepcji. Czepki orazmateriały higieniczne i igielniky w jednrazaowych opakowaniach prosimy zabrać ze sobą przy wyjeździe.
  • Pokój po wyjeździe Gości będzie sprzątany i dezynfekowany w następujący sposób:

-  Rutynowe sprzątnięcie pokoju

-  Dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych ( w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki

-  Wzmocnienie działania wentylacji

Pokój zostanie przekazany do ponownego zakwaterowania po upływie minimum 24 godz.

  • Od 6 czerwca Strefa SPA i Wellness (zabiegi kosmetyczne, zabiegi na ciało, masaże, basen, kompleks saun, jacuzzi, salka fitness) są dostępne zgodnie z zaleceniami GIS.
  • Prosimy o wcześniejsze umawianie zabiegów.
  • Na zabiegi prosimy przybywać punktualnie.
  • Przed wejściem do strefy SPA obowiązuje dezynfekcja rąk.

Będziemy Państwa na bieżąco informować o naszych działaniach. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i propozycjami pakietów pobytowych.

Drogi Gościu,

Jeżeli przed przyjazdem wystąpią u Ciebie objawy grypowe lub grypopodobne, stracisz węch i/lub smak; jesteś na kwarantannie lub osoba, z którą mieszkasz jest poddana izolacji; , mieszkasz lub miałeś kontakt z osobą zakażoną/podejrzaną o zakażenie, prosimy, z r e z y g n u j   z   p r z y j a z d u! Twoja rezerwacja zostanie przesunięta na dogodny termin lub otrzymasz voucher /o wartości Twojej rezerwacji/ do wykorzystania.

Zobacz na mapie
Newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe ZAMEK Sp. z o.o., Plac Zamkowy 1/7, 11-100, Lidzbark Warmiński , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane