Hotel Krasicki położony jest w centrum Lidzbarka Warmińskiego, miasta od wieków określanego Perłą Warmii. Gdzie ten Lidzbark? Gdzie ta Warmia? To jakaś prowincja! Dokładnie! I to jest słowo klucz.
Taka sytuacja pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość i działać. Jeżeli jeszcze zastanawiacie się, dlaczego akurat Hotel Krasicki może stać się miejscem odpowiednim na wypoczynek, oto kilka dodatkowych argumentów:
- · Jesteśmy hotelem położonym wprawdzie blisko centrum miasta, ale otoczenie rzek, fosy i drogi powoduje, że są u nas wyłącznie Ci, których celem był wypoczynek w Hotelu.
- · Dysponujemy rowerami, które umożliwiają bezpieczne wycieczki niezatłoczonymi, malowniczo położonymi trasami rowerowymi (a tych jest naprawdę dużo!)
- · Położenie bezpośrednio nad spławną rzeką Łyną pozwala na spływy kajakowe, w kameralnym gronie.
- · Lidzbark Warmiński jest otoczony lasami, a niecałe 100 m od Hotelu jest wejście do cichego, pełnego zieleni Rezerwatu Doliny rzeki Symsarny, gdzie można skorzystać nie tylko ze zdrowotnych spacerów, ale również z ćwiczeń na ścieżce kinetycznej
- · Posiłki przygotowujemy ze świeżych, wysokiej jakości produktów. Znaczna część z nich pochodzi od lokalnych wytwórców i dostawców. Nie korzystamy z cateringu zewnętrznego.
Jak dbamy o bezpieczeństwo?
Ze względu na wprowadzone ograniczenia, przygotowaliśmy procedury, które pozwolą na zachowanie bezpieczeństwa naszych Gośc i i Pracowników. Mogą one ulec zmianie po wprowadzeniu kolejnych etapów odmrażania gospodarki lub na skutek zmiany rozporządzeń Prezesa Rady Ministrów.
Personel naszego hotelu został przeszkolony zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o bezpieczeństwo Gości (zgodnie z zaleceniami GIS dla branży hotelarskiej).
- Personel używa maseczek lub przyłbic i rękawiczek.
- Nie dotykamy i nie dostarczymy do pokoju bagaży.
- Na terenie Hotelu dezynfekujemy i będziemy dezynfekować ogólnodostępne urządzenia i meble: klamki, uchwyty, przyciski w windzie, poręcze, telefony, armatura łazienkowa, meble w lobby, wózki recepcyjne, karty klucze.
- W Recepcji, w toaletach, w Restauracji, w Recepcji SPA są do dyspozycji płyny dezynfekcyjne dla Gości.
- Ograniczamy obrót gotówkowy, dlatego też prosimy o dokonywanie płatności kartami płatniczymi lub telefonem.
- Ograniczymy konieczność osobistej obecności w Recepcji (większość spraw będzie można załatwić telefonicznie)
- Wprowadzamy bezwzględny zakaz przebywania w Hotelu (w szczególności w pokojach) osób nie zakwaterowanych.
- Działanie Restauracji i Lobby Baru zostało dostosowane do zaleceń określonych przez GIS i MZ :
- Odległość między stolikami w Restauracji i Lobby Barze będzie wynosiła 2 m
- Obowiązkowa będzie dezynfekcja rąk przed wejściem na salę restauracyjną
- Goście będą odprowadzani do konkretnego stolika
- Gości zajmujących miejsca siedzące lub w trakcie konsumpcji nie obowiązuje nakaz noszenia maseczek i rękawiczek
- Obsługa Restauracji będzie zabezpieczona w środki ochrony osobistej (maseczki lub przyłbice, rękawiczki)
- Stolik będzie nakrywany w momencie zajecia go przez Gości
- Na stole nie będzie cukiernicy, przyprawników, serwetników i elementów ozdobnych (cukier i przyprawy będą podawane na żyzenie)
- Przy jednym stole może przebywać rodzina lub osoby zamieszkujące wspólnie. W innym wypadku Goście powinni zajmowac dwa osobne stoliki
- Zamówienia będą przynoszone na tacach, po czym tace bedą myte i dezynfekowane
- Posiłki w formie bufetów ( śniadania, obiadokolacje, niedzielne obiady) wystawione będą w sali/restauracji natomiast podawane i nakładane na talerze będą przez obsługę kelnerską/kucharską
- Stolik, zaraz po zakończeniu usługi, będzie dezynfekowany
- Sale restauracyjne są regularnie wietrzone
- Posiłki w kuchni są przygotowywane z zachowaniem reżimu sanitarnego.
- Personel używa maseczek lub przyłbic i rękwiczek
- W kuchni przebywa jedynie personel wykonujący swoje zawodowe obowiązki (kucharze, pomoce kuchenne)
- Nie korzystamy z cateringu zewnętrznego, a wszystkie posiłki są przygotowywane ze świeżych produktów, bezpośrednio przed podaniem.
- Zintensyfikujemy częstotliwość wymiany powietrza w Hotelu (poprzez częstsze wietrzenie pokojów i pomieszczeń ogólnodostępnych)
- Pokój (powierzchnie w pokoju, łazience) będzie dezynfekowany przed przyjazdem Gości.
- Pokój będzie sprzątany podczas pobytu wyłącznie na wyraźne życzenie Gości (prosimy o zgłoszenie sprzątania na minimum 3 godziny wcześniej w recepcji), co się wiąże z brakiem zmiany pościeli oraz nie wymienianiem ręczników. Pościel i ręczniki wymieniane będą automatycznie po 4 dobie pobytu.
- Potrzeby zgłaszane przez gościa Recepcji, np. Dodatkowa poduszka, ręczniki, szlafrok, łyżka do butów, powinny być przekazywane bezkontaktowo i bezdotykowo.
- W łazienkach pokojowych obowiązuje zakaz używania suszarek hotelowych.
- W pokoju, ze względu na trudności w dezynfekowaniu, niedostępne będą: materiały pismiennicze (ołówek, papier, koperty), teczki ofertowe, menu restauracyjne,menu SPA, łyżka do butów, szczotka do ubrań, narzuty na łózkach. Wszystkie te artykuły, poza narzutami, dostępne są, w razie potrzeby, w Recepcji. Czepki orazmateriały higieniczne i igielniky w jednrazaowych opakowaniach prosimy zabrać ze sobą przy wyjeździe.
- Pokój po wyjeździe Gości będzie sprzątany i dezynfekowany w następujący sposób:
- Rutynowe sprzątnięcie pokoju
- Dezynfekcja wszystkich powierzchni dotykowych ( w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki
- Wzmocnienie działania wentylacji
Pokój zostanie przekazany do ponownego zakwaterowania po upływie minimum 24 godz.
- Od 6 czerwca Strefa SPA i Wellness (zabiegi kosmetyczne, zabiegi na ciało, masaże, basen, kompleks saun, jacuzzi, salka fitness) są dostępne zgodnie z zaleceniami GIS.
- Prosimy o wcześniejsze umawianie zabiegów.
- Na zabiegi prosimy przybywać punktualnie.
- Przed wejściem do strefy SPA obowiązuje dezynfekcja rąk.
Będziemy Państwa na bieżąco informować o naszych działaniach. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i propozycjami pakietów pobytowych.
Drogi Gościu,
Jeżeli przed przyjazdem wystąpią u Ciebie objawy grypowe lub grypopodobne, stracisz węch i/lub smak; jesteś na kwarantannie lub osoba, z którą mieszkasz jest poddana izolacji; , mieszkasz lub miałeś kontakt z osobą zakażoną/podejrzaną o zakażenie, prosimy, z r e z y g n u j z p r z y j a z d u! Twoja rezerwacja zostanie przesunięta na dogodny termin lub otrzymasz voucher /o wartości Twojej rezerwacji/ do wykorzystania.