Hotel Krasicki
Hotel Krasicki
Jednoosobowy comfort

Jednoosobowy comfort

  • maks. 1os.
  • 16m2

Bardzo wygodne duże łóżko o wymiarach 140 x 200. Stylistyka i wystrój wnętrz pokoi nawiązuje do architektury historycznej obiektu. 

Wyposażenie pokoju
  • Woda mineralna w pokoju
  • Telefon
  • Internet Wi-Fi
  • Roomservice (płatny dodatkowo)
  • Telewizor z płaskim ekranem
  • Minibar (płatny dodatkowo)
  • Sejf
  • Biurko
  • Wykładzina podłogowa
  • Szafa
  • Łazienka z prysznicem
  • Suszarka do włosów
  • Szlafrok
  • Kapcie
  • Ręczniki
  • Zestaw do parzenia kawy lub herbaty
Informacje o rezerwacji
przyjazd: od 16:00
wyjazd: do 12:00
Polityka wobec dzieci:

Hotel gości jedno dziecko do 5 roku śpiące w łózku rodziców nieodpłatnie, każde kolejne płatne dodatkowo według cenników. Dzieci starsze od 5 roku w zależności od wyboru pokoju nocują na mobilnych dostawkach w pokojach gotyckich lub w pokojach barokowych. Hotel posiada 6 pokoi dwuosobowych z kanapą, która po rozlorzeniu może słuzyc jako łóżko dla 2 dzieci.

Polityka wobec zwierząt:

Regulamin pobytu ze zwierzętami  w Hotelu Krasicki Warunki przyjęcia 1. Warunkiem przyjęcia psa lub kota jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji. To konieczność, wynikająca z ograniczonej liczby pokoi przeznaczonych do pobytu zwierząt.  2. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem Hotel może odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki.  3. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.  4. Psy i koty mogą przebywać w hotelu tylko w wyznaczonych strefach, ale w szczególności zabrania się wprowadzania zwierząt na basen, do restauracji, stref gastronomicznych, strefy SPA, sali zabaw oraz placu zabaw.  Hałas i zakłócenia 1. Zwierzęta przebywające na terenie hotelu nie mogą przeszkadzać innym Gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia hałasu w szczególności w nocy.  2. W przypadku, gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawiony w pokoju pies lub kot zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.  Higiena i czystość  1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim - w pokoju, częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym hotel. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu.  2. Prosimy o nie wpuszczanie zwierząt na łóżka i kanapy.  3. Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas obecności właściciela. Prosimy o kontakt z Recepcją w celu ustalenia godzin sprzątania. Odpowiedzialność 1. Wszystkie szkody w mieniu hotelu, bądź mieniu innych gości spowodowane przez koty, będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele psa.  2. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem właściciela lub osoby upoważnionej przez cały pobyt na terenie hotelu.

Karty płatnicze akceptowane na miejscu:
Visa Visa Electron MasterCard Maestro American Express Diners
Zobacz na mapie
Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij