Hotel Krasicki
Hotel Krasicki
PRZYJACIÓŁKI W SPA

PRZYJACIÓŁKI W SPA

  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
  • 2 noce
Cena zawiera:
  • Dwa noclegi ze śniadaniami  w restauracji hotelowej w godzinach 7:00-11:00
  • Obiadokolacje w formie bufetu serwowane w godz. 17:00-21:00 - (dwie zupy, 3 dania główne, sałaty i surówki, bufet słodki z wyrobami z hotelowej cukierni, owoce sezonowe, woda do picia), W przypadku mniejszej ilości gości w hotelu, obiadokolacje dostępne z małej karty w formie zestawów.
  • Butelka czerwonego wina do kolacji
  • Talerz deserów do pokoju na każdy wieczór
  • Wstęp do Centrum Wellness (usytuowany w gotyckich podziemiach basen z gejzerem, przeciwprądami, masażem podwodnym bocznym oraz płaszczem wodnym do masażu pleców, kompleks saun: sauna parowa, sucha i na podczerwień i jacuzzi)
  • Biblioteka Cafe
  • Doba hotelowa 16:00-12:00, na życzenie w miarę możliwości przedłużamy do 15:00 nieodpłatnie, informacja w recepcji w dniu wyjazdu
  • Wi-Fi w całym hotelu
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Woda mineralna 
  • Parking przy hotelu
  • Do rachunku doliczona zostanie opłata miejscowa w wysokości 2 PLN/osoba/doba.

 

Zabiegi SPA dla obu Pań w pakiecie:

  1. ​Migdałowo – czekoladowy peeling całego ciała 20 min
  2. Aromatyczny, relaksujący masaż całego ciała 50 min
  3. Wygładzający rytuał SPA dla dłoni 25 min

Wyżywienie

Śniadania serwowane w godzinach 7:00-11:00 w restauracji hotelowej.

Obiadokolacje w formie bufetu serwowane w godzinach 17:00-21:00.

W przypadku mniejszej ilości gości w hotelu, obiadokolacje dostępne z małej karty w formie zestawów.

Restauracja otwarta jest codziennie w godzinach 12:00-22:00.

Wellness & SPA

Strefa wellness (basen oraz jacuzzi) otwarta w godzinach 8:00-21:00. 
Kompleks saun: sauna parowa, sucha i na podczerwień działają w godzinach 13:00-21:00.
Gabinety SPA otwarte w godzinach 9:00-21:00.

Dodatkowo płatne

Opłata miejscowa 2 PLN/osoba/doba

Warto wiedzieć

Posiadaczom karty programu "Wyjątkowy Gość" przysługuje rabat na usługi dodatkowe: Karta Srebrna – 5%, Złota – 7%, Diamentowa – 10% – zgodnie z regulaminem programu. Rabaty nie łączą się. Rabaty udzielane są tylko przy okazaniu karty przy zamówieniach. 

Informacje o rezerwacji
przyjazd: od 16:00
wyjazd: do 12:00
Odwołanie rezerwacji:

Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 5 dni przed przyjazdem. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 7 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży gościa za 25.00% wartości rezerwacji. W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane jest podanie danych karty kredytowej lub dokonanie przedpłaty za 25.00% wartości rezerwacji za pośrednictwem systemu płatności online.

Polityka wobec dzieci:

Hotel gości jedno dziecko do 5 roku życia śpiące w łózku rodziców nieodpłatnie, każde kolejne płatne dodatkowo według cenników.

Polityka wobec zwierząt:

Regulamin pobytu ze zwierzętami  w Hotelu Krasicki Warunki przyjęcia 1. Podstawowym warunkiem przyjęcia pod nasz dach zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji. To konieczność, wynikająca z ograniczonej liczby pokoi przeznaczonych do pobytu zwierząt.  2. W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Hotel w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne).  3. Nieuprzedzeni o towarzyszących Gościom zwierzętach, możemy nie zapewnić wolnego pokoju i nie wyrazić zgody na pobyt zwierzęcia.  4. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem Hotel może odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki.  5. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.  6. W obawie o bezpieczeństwo naszych Gości oraz innych zwierząt przebywających na terenie hotelu, nie przyjmujemy również ras uznawanych za agresywne, ani zwierząt agresywnych w stosunku do innych zwierząt oraz ludzi.  7. Dbając o bezpieczeństwo, zwierzę powinno posiadać i być prowadzane na terenie Hotelu w smyczy lub obroży oraz w kagańcu,lub przebywać w klatce - w zależności od gatunku zwierzęcia.  8. Zwierzęta mogą przebywać w hotelu w wyznaczonych strefach, ale w szczególności zabrania się wprowadzania zwierząt na basen, do restauracji, stref gastronomicznych, strefy SPA, sali zabaw oraz placu zabaw.  Opłata Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi minimum 75 PLN za dobę.  Większe psy opłata 100 PLN za dobę. Hałas i zakłócenia 1. Zwierze przebywające na terenie hotelu nie może przeszkadzać innym Gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia hałasu w szczególności w nocy.  2. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z obiektu na koszt jego właściciela.  3. W przypadku, gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.  Higiena i czystość  1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim - w pokoju, częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym hotel. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu.  2. Prosimy o nie wpuszczanie psów na łóżka i kanapy.  3. Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu hotelu.  4. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.  6. Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas obecności właściciela. Prosimy o kontakt z Recepcją w celu ustalenia godzin sprzątania. Odpowiedzialność 1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia kosztów wszelkich uszkodzeń.  2. Wszystkie szkody w mieniu hotelu bądź mieniu innych gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.  3. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem właściciela lub osoby upoważnionej przez cały pobyt na terenie hotelu.  4. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela lub osoby upoważnionej.

Karty płatnicze akceptowane na miejscu:
Visa Visa Electron MasterCard Maestro American Express Diners
Zobacz na mapie
Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij