Hotel Krasicki
Hotel Krasicki
Z wizytą u Krasickiego w SPA

Z wizytą u Krasickiego w SPA

  • HB - Śniadanie i obiadokolacja
  • dowolna dł. pobytu

Z WIZYTĄ U KRASICKIEGO W SPA

 
Cena zawiera:
  • Nocleg ze śniadaniem w hotelowej restauracji w godzinach 7:00-11:00
  • Obiadokolacja serwowane w godz. 17:00-21:00
  • Centrum Wellness (usytuowany w gotyckich podziemiach basen z gejzerem, przeciwprądami, masażem podwodnym bocznym oraz płaszczem wodnym do masażu pleców, kompleks saun: sauna parowa, sucha i na podczerwień i jacuzzi)
  • Biblioteka Cafe
  • Doba hotelowa 16:00-12:00, na życzenie w miarę możliwości przedłużamy do 15:00 nieodpłatnie, informacja w recepcji w dniu wyjazdu
  • Wi-Fi w całym hotelu
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Woda mineralna
  • Parking przy hotelu
  • Do rachunku doliczona zostanie opłata miejscowa w wysokości 2,20 PLN/osoba/doba.

Zabieg SPA dla dwóch osób - na każdą dobę hotelową jeden do wyboru;

  1. ​FIRMING BUST - maska na bazie alg Laminaria. Odżywia, nawilża, ujędrnia skórę biustu, zapewnia uczucie świeżości, (20 min)
  2. ODŻYWCZY PEELING CIAŁA - na bazie wyciągu z zielonej herbaty (20 min)
  3. ODŻYWCZY RYTUAŁ SPA dla dłoni (20 min)
  4. CUDOWNE ODPRĘŻENIE - masaż twarzy, szyi, karku i głowy ( 20 min)
  5. RELAKSACYJNY MASAŻ PLECÓW - Energetyczny, aromaterapeutyczny masaż pleców, ramion i karku ( 20 min)

W celu umówienia godziny i daty zabiegów SPA prosimy o kontakt z recepcją SPA pod numerem + 48 5371745 lub mailem spa@hotelkrasicki.pl .

Wyżywienie

Śniadania serwowane w godzinach 7:00-11:00 w restauracji hotelowej

Śniadania podajemy w formie bufetu, na który składają się między innymi: bufet mleczny, wędliny z warmińskiej wędzarni, sery regionalne, sałatki w wykonaniu szefa kuchni, miody, warzywa i owoce sezonowe, stacja omlet station, gdzie otrzymasz jajecznicę z wybranymi przez siebie dodatkami, kawa, herbata, soki, woda, pieczywa.

Obiadokolacje w godzinach 17:00-21:00

Obiadokolacje w formie bufetu zawierają dwie zupy, cztery dania główne, danie wegetariańskie, sałaty, surówki, bufet słodki z wyrobami własnymi, woda, kawa oraz herbata do picia. Pozostałe napoje płatne dodatkowo.

W przypadku małej ilości gości w hotelu, śniadania i obiadokolacje podawane są w formie serwowanej.

Restauracja otwarta jest codziennie w godzinach 12:00-22:00

Wellness & SPA

Strefa Wellness

Przestronny basen z gejzerem i przeciwprądami o wymiarach 18 x 7 m, głębokość 1,4 m. dostępny dla gości hotelowych w ramach pobytu w godzinach 8:00 – 21:00, relaksujące jacuzzi dla 4 osób, kompleks saun; fińska sucha 6 - 8 osobowa, parowa 6 osobowa, infrared na podczerwień 4 osobowa. Sauny pracują w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 13:00 – 21:00, w soboty oraz niedzielę w godzinach 8:00 – 21:00

Urządzenia fitness; bieżnia, rowerek oraz orbit rek

Strefa SPA składa się z 10 gabinetów, otwarta codziennie w godzinach 9:00 – 21:00

Atrakcje i lokalizacja

Aktywności poza ofertą

  • Rejsy gondolami po rzece Łynie za dodatkową opłatą 25 PLN/osoba/45 minut (od maja do października)
  • Kąpielisko miejskie nad Jeziorem Wielochowo - 5 km od hotelu, 15 minut rowerem z zagospodarowaną plażą, pomostem oraz ratownikiem, z możliwością pożyczenia kajaków lub rowerów wodnych - wstęp wolny
  • Dziesiątki kilometrów tras rowerowych o różnym stopniu trudności m.in wschodni szlak Green Velo i Warmińska Łynostrada szlak z Lidzbarka Warmińskiego do Olsztyna
  • Spływy kajakowe rzeką Łyną lub Symsarną, przystań przy hotelu, rezerwacje telefoniczne 505075559
  • Zamek Biskupów Warmińskich rezerwacje telefoniczne +48 897672111
  • Tężnie Warmińskie w Parku rzeki Symsarny
  • Na terenie miasta korty tenisowe, place zabaw dla najmłodszych, skatepark, boiska do koszykówki oraz piłki nożnej
  • Bulwar lidzbarski nad rzeką Łyną 
  • Przewodnik współpracujący z Hotelem, chętnie oprowadzi Państwa po mieście, Muzeum Warmii i Mazur oraz przedzamczu. Rezerwacje  telefoniczne 512815312

Do dyspozycji Gości:

  • Wieża zegarowa z tarasem widokowym na Lidzbark Warmiński
  • Hotelowa Biblioteka Cafe (dostępna każdego dnia, w godzinach 8:00-20:00; obsługa codziennie w godzinach: pn-pt.: 16:00-20:00; sobota - 12:00-19:00; niedziela 10:00-15:00)
  • Lobby Bar (dostępny, w godzinach od 10:00 do 22:00).
  • Wypożyczalnia kijów do nordic walking - BEZPŁATNIE- informacja w Recepcji Spa
  • Stół do Ping-ponga/ Sala Hozjusz (sprzęt dostępny w Recepcji SPA)

Dodatkowo płatne

Minibary w pokojach wg cennika

Opłata miejscowa 2,20 PLN/osoba/doba

Opłata za psa lub kota od 100 PLN/dzień

Warto wiedzieć

Doba hotelowa 16:00-12:00

Jeśli potrzebują państwo fakturę VAT za pobyt prosimy o wcześniejszą informację. Uprzejmie informujemy, że od 1 stycznia 2020 roku w celu wystawienia faktury VAT do paragonu należy podać NIP przed jego wydrukowaniem – (art.106b ust.5 ustawy VAT). Regulacja nie dotyczy osób prywatnych, nie prowadzących działalności gospodarczej.

Przystąp do programu WYJĄTKOWY GOŚĆ ciesz się różnorodnością GRUPY ANDERS 

Uczestnikom programu przysługuje rabat na usługi świadczone przez hotele zgodnie z regulaminem programu: poziom srebrny – 5%, poziom złoty – 7%, poziom diamentowy – 10% .

Rabaty nie łączą się, udzielane są tylko przy dokonywaniu rezerwacji lub okazaniu karty przy zamówieniach w restauracji lub SPA.

Informacje o rezerwacji
przyjazd: od 16:00
wyjazd: do 12:00
Odwołanie rezerwacji:

Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 5 dni przed przyjazdem, W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie do 30 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży gościa za 20% wartości rezerwacji. W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane jest podanie danych karty kredytowej lub dokonanie przedpłaty za 20% wartości rezerwacji za pośrednictwem systemu płatności online.

Polityka wobec dzieci:

Hotel gości jedno dziecko do 5 roku śpiące w łóżku rodziców nieodpłatnie, każde kolejne płatne dodatkowo według cenników. Dzieci starsze od 5 roku w zależności od wyboru pokoju oraz oferty nocują na mobilnych dostawkach w pokojach gotyckich lub w pokojach barokowych. Hotel posiada 6 pokoi dwuosobowych z kanapą, która po rozłożeniu może służyć jako łóżko dla 2 dzieci.

Polityka wobec zwierząt:

Regulamin pobytu ze zwierzętami  w Hotelu Krasicki Warunki przyjęcia 1. Warunkiem przyjęcia psa lub kota jest zgłoszenie przyjazdu ze zwierzęciem w momencie rezerwacji, z powodu ograniczonej liczby pokoi przeznaczonych do pobytu zwierząt.  2. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem Hotel może odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki.  3. Na terenie hotelu wszystkie psy muszą byc prowadzane bezwzględnie na smyczy oraz w kagańcu.  4. Psy i koty mogą przebywać w hotelu tylko w wyznaczonych strefach, ale w szczególności zabrania się wprowadzania zwierząt na basen, do restauracji, stref gastronomicznych, strefy SPA, sali zabaw.  Hałas i zakłócenia 1. Zwierzęta przebywające na terenie hotelu nie mogą przeszkadzać innym Gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia hałasu w szczególności w nocy.  2. W przypadku, gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawiony w pokoju pies lub kot zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.  Higiena i czystość  1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim - w pokoju, częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym hotel. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu.  2. Prosimy o nie wpuszczanie zwierząt na łóżka i kanapy.  3. Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas obecności właściciela. Prosimy o kontakt z Recepcją w celu ustalenia godzin sprzątania. Odpowiedzialność 1. Wszystkie szkody w mieniu hotelu, bądź mieniu innych gości spowodowane przez koty, będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele psa.  2. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem właściciela lub osoby upoważnionej przez cały pobyt na terenie hotelu. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia. 

Karty płatnicze akceptowane na miejscu:
Visa Visa Electron MasterCard Maestro American Express Diners
Zobacz na mapie
Newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe ZAMEK Sp. z o.o., Plac Zamkowy 1/7, 11-100, Lidzbark Warmiński Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane