Hotel Krasicki
Hotel Krasicki
VOUCHER NA MASAŻ RELAKSACYJNY

VOUCHER NA MASAŻ RELAKSACYJNY

Voucher na masaż relaksacyjny 50 minut + wstęp na basen. Voucher może być zrealizowany w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. W przypadku nieskorzystania z usług hotelu do czasu jego ważności, voucher uważa się za wykorzystany. Voucher nie ma wartości pieniężnej i nie podlega wymianie na gotówkę oraz zwrotom.

  • dowolna dł. pobytu

Voucher na masaż relaksacyjny 50 minut + wstęp na basen.

Masaż ten jest najskuteczniejszym spośród zabiegów aromaterapii. Odpowiednio dobrane techniki oraz moc dotyku terapeuty, połączona ze specjalnie wyselekcjonowaną mieszanką ciepłych olejów aromatycznych, tworzą wyjątkowy rytuał, który działa regulująco na zewnętrzne procesy organizmu oraz wprowadza w stan błogiego relaksu i odprężenia.

Informacje o rezerwacji
przyjazd: od 16:00
wyjazd: do 12:00
Polityka wobec dzieci:

Hotel gości jedno dziecko do 5 roku śpiące w łózku rodziców nieodpłatnie, każde kolejne płatne dodatkowo według cenników. Dzieci starsze od 5 roku w zależności od wyboru pokoju nocują na mobilnych dostawkach w pokojach gotyckich lub w pokojach barokowych. Hotel posiada 6 pokoi dwuosobowych z kanapą, która po rozlorzeniu może słuzyc jako łóżko dla 2 dzieci.

Polityka wobec zwierząt:

Regulamin pobytu ze zwierzętami  w Hotelu Krasicki Warunki przyjęcia 1. Warunkiem przyjęcia psa lub kota jest zgłoszenie przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji. To konieczność, wynikająca z ograniczonej liczby pokoi przeznaczonych do pobytu zwierząt.  2. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem Hotel może odmówić zakwaterowania i zwrotu zaliczki.  3. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.  4. Psy i koty mogą przebywać w hotelu tylko w wyznaczonych strefach, ale w szczególności zabrania się wprowadzania zwierząt na basen, do restauracji, stref gastronomicznych, strefy SPA, sali zabaw oraz placu zabaw.  Hałas i zakłócenia 1. Zwierzęta przebywające na terenie hotelu nie mogą przeszkadzać innym Gościom przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia hałasu w szczególności w nocy.  2. W przypadku, gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawiony w pokoju pies lub kot zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.  Higiena i czystość  1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim - w pokoju, częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym hotel. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu.  2. Prosimy o nie wpuszczanie zwierząt na łóżka i kanapy.  3. Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas obecności właściciela. Prosimy o kontakt z Recepcją w celu ustalenia godzin sprzątania. Odpowiedzialność 1. Wszystkie szkody w mieniu hotelu, bądź mieniu innych gości spowodowane przez koty, będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele psa.  2. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem właściciela lub osoby upoważnionej przez cały pobyt na terenie hotelu.

Karty płatnicze akceptowane na miejscu:
Visa Visa Electron MasterCard Maestro American Express Diners
Zobacz na mapie
Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij