Hotel Krasicki
Hotel Krasicki
VOUCHER Z WIZYTĄ U KRASICKIEGO 2 DOBY

VOUCHER Z WIZYTĄ U KRASICKIEGO 2 DOBY

Dwa noclegi dla 2 osób ze śniadaniem, obiadokolacje, basen. Voucher może być zrealizowany w okresie 12 miesięcy od daty zakupu, poza długimi weekendami oraz świętami. W przypadku nieskorzystania z usług hotelu do czasu jego ważności, voucher uważa się za wykorzystany. Voucher nie ma wartości pieniężnej i nie podlega wymianie na gotówkę oraz zwrotom.

  • 2 noce

Voucher  obejmuje:

  • Dwa noclegi dla 2 osób ze śniadaniami w restauracji hotelowej godzinach 7.oo - 11.oo
  • Dwie obiadokolacje w formie bufetu serwowane w godz. 17.oo-21.oo - (dwie zupy, 3 dania główne, sałaty i surówki, bufet słodki z wyrobami z hotelowej cukierni, owoce sezonowe, woda do picia), W przypadku mniejszej ilości gości w hotelu, obiadokolacje dostępne z małej karty w formie zestawów.
  • Centrum Wellness (usytuowany w gotyckich podziemiach basen z gejzerem, przeciwprądami, masażem podwodnym bocznym oraz płaszczem wodnym do masażu pleców, kompleks saun: sauna parowa, sucha i na podczerwień i jacuzzi)
  • Biblioteka Cafe
  • Doba hotelowa 16.oo-12.oo, na życzenie w miarę możliwości przedłużamy do 15.oo nieodpłatnie, informacja w recepcji w dniu wyjazdu
  • Wi-Fi w całym hotelu
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Woda mineralna
  • Parking przy hotelu
  • Voucher ważny 12 miesięcy od daty zakupu
Informacje o rezerwacji
przyjazd: od 16:00
wyjazd: do 12:00
Polityka wobec dzieci:

Hotel gości jedno dziecko do 5 roku śpiące w łózku rodziców nieodpłatnie, każde kolejne płatne dodatkowo według cenników. Dzieci starsze od 5 roku w zależności od wyboru pokoju nocują na rozkładanych dostawkach w pokojach gotyckich lub kanapach w pokojach barokowych

Polityka wobec zwierząt:

Regulamin pobytu ze zwierzętami  w Hotelu Krasicki Warunki przyjęcia 1. Podstawowym warunkiem przyjęcia psa lub kota jest zgłoszenie w momencie rezerwacji.  2. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia psów powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne).  3. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.  4. Dbając o bezpieczeństwo, zwierzę powinno posiadać i być prowadzane na terenie Hotelu wyłącznie na smyczy lub obroży oraz w kagańcu 5. Zabrania się wprowadzania zwierząt na basen, do restauracji, stref gastronomicznych, strefy SPA, sali zabaw oraz placu zabaw.  Opłata Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi minimum 75 PLN za dobę.  Większe psy opłata 100 PLN za dobę. Hałas i zakłócenia 1. Zwierze przebywające na terenie hotelu nie może przeszkadzać innym Gościom w szczególności w nocy.  2. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z obiektu na koszt jego właściciela.  3. W przypadku, gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.  Higiena i czystość 1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim - w pokoju, częściach ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym hotel. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu.  2. Prosimy o nie wpuszczanie psów na łóżka i kanapy.  3. Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu hotelu.  4. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.  5. Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas obecności właściciela. Prosimy o kontakt z Recepcją w celu ustalenia godzin sprzątania. Odpowiedzialność 1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia kosztów wszelkich uszkodzeń.  2. Wszystkie szkody w mieniu hotelu lub innych gości, spowodowane przez zwierzęta, będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.  3. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem właściciela lub osoby upoważnionej przez cały pobyt na terenie hotelu. 4. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela lub osoby upoważnionej.

Karty płatnicze akceptowane na miejscu:
Visa Visa Electron MasterCard Maestro American Express Diners

Zobacz także

Pozostałe oferty
Zobacz na mapie
Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij